خانه » علم رمل » کشف اسرار و نشانه های رمل ، رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل

کشف اسرار و نشانه های رمل ، رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل

کشف اسرار و نشانه های رمل ، رمزگشایی اسرار و نشانه های رملReviewed by Yoosefi on Mar 13Rating: 5.0

کشف اسرار و نشانه های رمل ؛ رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل

در ایـن مطلب از سایت خودمونی میخواهیم شما عزیزان را با کشف اسرار و نشانه های رمل و رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل بیشتر آشنا کنیم و از شما عزیزان خواهشمندیم که ما را تا انتها ایـن مطلب همراهی بکنید .

Image result for ‫کشف و رمزگشایی رمل‬‎

کشف اسرار و نشانه های رمل , رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل , آشنایی با رمل ,  تشخیص و تفسیر نشانه های رمل ,  رمل چیست ؟ , انواع رمل ,  مفهوم رمل ,  مفهوم کلمه رمل

 

قل هل یستوی الذین یعلمون والذین لایعلمون
ای پیامبر! بگو آیا کسی که عالم است؛ با کسی که نمی داند مساوی است
ایـن ایه خود بیان گر ارزش علم است
از نظـر قرآن و روایات  علم وسیله ای که انسان را به کمال می رساند و جهان و آخرت او را آباد می نماید . ( پس هدف از یاد گیر علم جفر رسیدن به کمال هست که انشاء الله بیان میکنم که؛ جفر در رسید به کمال چطور می تواند به ما کمک بکند )ارزش هر علم؛ به ارزش موضوع آن علم است و در ایـن جهت؛ علوم  دینی – با دقت به موضوع آنها – از بقیه علوم برترند؛ ولی ایـن بدین معنا نیست که علوم دیگـر بی ارزش و بدون ارزشند  و علم نیستند.

هرعلمی  می توانند سبب سعادت انسان شوند؛ ولی ایـن در صورتی است که هدف تلقی نشوند و تنها وسیله پیشرفت و رسیدن به کمال باشند. از طرف دیگـر ؛   حتی علوم دینی چنانچه طالب آنها قصد رسیدن به جهان را داشته باشد؛ سبب بدبختی انسان می شوند. حضرت امام خمینی صحبتی در مورد علم توحید دارند که با سرچ کردن در ایـن ترنت همچنین می توانید ان را پیدا بکنید که می فرمایـن د علم توحید چنانچه خود سازی نباشد می شود حجاب  ایـن همـان حجاب اکبر است العلم حجاب الاکبر

به طور کلی؛ علمی که اشرف علوم محسوب می گردد؛ علم خداشناسی است؛ چون معلوم ایـن علم؛ از معلوم بقیه علوم برتر و اشرف است و هر علمی به حد معلوم خود ارزش دارد و روشن است که کسب معرفت و جهان بینی و خداشناسی؛ منحصر به یک رشته نیست.. چون در علم جفر شما به غیب نسبی دست رسی دارید متوانید به اسراری از عالم هستی پی ببرید که ایـن خود سبب خشوع و خضوع شما در مقابل پروردگار عالم است و شما رو به کمال نزیک میکنه  مثل منجمی که وقت ی در  مورد ستاره ها و کهکشانها تحقیق و ارزیابی می نماید   و به بزرگی و عظمت انها پی میبرد معرفت زیادتری به خالق عالم پیدا می نماید شخصی ممکن است از علم شیمی آن چنان خدا را بشناسد که از مطالعه کتاب های دینی نشناسد؛ پس آن چه با ارزش است؛ معرفت کیمیای هستی است

و جذابیت ذاتی ایـن علم ؛ همین طور نیاز ایـن علم به معنویت محرکی می شود برای انسان که به سمت معنویت برود.

همین طور انسان ها در زندگـی به مسائل ی برمی خورند که بعضی وقتها منشاء ایـن مسائل   اسباب غیر متعارف است  مثل سحر و جادو یا اثار وضعی رفتار خودشان و… و یا مسائل عادی هست که برای انها  می توان از ایـن علم شریف استفاده کرد همـان گونه که می دانید هیچ عبادتی بالا تر از خدمت به خلق نیست اما می توان برای خانواده یا خودمان از ایـن علم استفاده کنیم

کسی که به قصد کمک به مردم و کسب رضایت خداوند و خدمت رسانی به اشخاص جامعه؛ به تحصیل ایـن علوم  بپردازد؛ نه تنها پسندیده؛ بلکه در بعضی مسائل ؛ ایـن تحصیل واجب می شود ؛ مثل آن جا که حل مسائل مردم متوقف بر تحصیل در علوم غریبه باشد

دراخر ایـن نکته رو اضافه کنم که  واضع و روشن هست که تنها راه خدمت به خلق به وسیله علم شریف جفر نیست ولی یکـی از شیوه های کمک کردن می تواند ایـن علم باشد

ایـن مطالبی که بیان شد به ایـن شرط هست که شما با وسیله ایـن علم  به کمال نزدیک بشوی برای همین من توصیه نمی کنم که شما یا هر کدام از دوست ها به دنبال ایـن علم بروند برای یاد گیری هر علمی بایستی ایـن مسئله که ایا من از طریق ایـن علم می توانم به کمال ( جهان ی یا اخروی) برسم را از خود بپرسی  وقت ی شما ایـن پرسش را از خود می پرسی می بینی چیزی که از دست می دهی مثل عمر یا پول ارزش یاد گیری را دارد یا نه پس نمی توان برای به  تمام افراد  گفت که شما جفر یاد بگیرید  یا نگیرید همـان طور که نمی توان گفت همه مردم به دنبال یاد گیری طب یا شیمی و فیزیک بروند؛ هر کسی بایستی به دنبال علمی که متناسب با روحیات و استعداد هایش هست برود اما در صورتی که یاد گیری علمی ضروری و واجب نباشد که در ایـن   حالت دیگـر بحث استعداد و روحیات دیگـر پیش نمی یاید پس ببینید جفر شما را به  سر منزل مقصود نزدیک می نماید یا شما را از کمال دور می سازد

انشاء الله شما و همه کسانی که قدم در راه ایـن علم می گزارند با دیدی روشن شروع کنند .

به اعداد که ما از حروف پرسش به دست میاویم مداخل و به سطر اولی که از روی مداخل به دست می اوریم استنطاق می گویند حال به توضیح ایـن دو می پردازیم

۱- مداخل : مداخل اسم جمع بر وزن مفاعل از مدخل که خود اسم محل است است با دقت به ایـن مطلب پس مداخل یعنی محل های داخل شدن و در جفر یعنی داخل شدن ما به عالم پر رمز و راز جفر. خود همین مطالب به ظاهر آسان که ما بیان می کنیم جزء نکات ریز و دقیق ایـن علم است که با خون جگر و اندیشه و زانو زدن خدمت اساتید ایـن علوم به دست آمده برای روشن شدن تنها یک نکته پنهان در ایـن تعریف رو بیان میکنم پس وقت ی ؛ عدد گیری محل داخل شدن ما به عالم  جفر است پس صد در صد با محل خروج  یعنی جواب رابطه مستقیم دارد پس دقت کنید برای هر قاعده ما یک نوع مدخل گیری داریم که با آن قاعده مچ شده و چنانچه بخواهیم ریز شویم ما برای هر نوع پرسش یک نوع مدخل داریم. بگذریم(در مسکن چنانچه کس است یک حرف بس است)برای گرفتن مداخل شما بایستی برای هر حرفی یک عدد در نظـر بگیرد(اعم از کبیر و وسیط و صغیر و وسط مجموعی واصغر و…..) و بعد از عدد گیری متناسب با قاعده بقیه عداد را از دیگـر اجزای حروف پرسش بدست میاوریم برای مثال تعداد حروف یا نقاط ما در ایـن جا ۱ نمونه از مداخل مشهور را بیان می کنیم ولی اول ضروری است دایره ابجد کبیر را برای شما بنویسیم

ا ب ج د هـ و ز ح ط ی ک ل م ن
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۲۰ ۳۰ ۴۰ ۵۰
س ع ف ص ق ر

ش

ت ث خ ذ ض ظ غ
۶۰ ۷۰ ۸۰ ۹۰ ۱۰۰ ۲۰۰ ۳۰۰ ۴۰۰ ۵۰۰ ۶۰۰ ۷۰۰ ۸۰۰ ۹۰۰ ۱۰۰۰

تقریباً در تمام قواعدی که من دیدم برای گرفتن مداخل از ابجد کبیر استفاده می شود مثلاً پرسش ما ایـن است :::ایـن معز الاولیا ::: می شود … (ا=۱+ی=۱۰+ن=۵۰+ م=۴۰+ع=۷۰+ز=۷+ ا=۱+ل=۳۰+ا=۱+و=۶+ل=۳۰+ی=۱۰+ا=۱)مساوی با ۲۵۷

مدخل که ما بیان میکنیم مدخلی مشهور به اسم  مدخل ثلاثه است که  عبـار آزمایش از ۱- ابجد کبیر ۲- تعداد حروف ۳- تعداد نقاط برای مثال همـان مثال بالا عدد کبیرش ۲۵۷ و تعداد حروف ۱۳ و نقاط ۶

انشاء الله بعدا مداخل متفاوت را برای شما بیان می کنم

۲- استنطاق: که بر وزن استفعال است از ماده نطق یعنی طلب نطق کردن که در جفر به ایـن  مفهوم است که اعداد را به حروف تبدیل کنیم ما برای تبدیل حروف بایستی یکان و دهگان و صدگان و هزار را از جدا کنیم و بعد معادل ان را در دایره حروف پیدا کنیم برای مثال عدد۱۳۹۱ به چهار عدد ۱و۹۰و۳۰۰و۱۰۰۰ تبدیل می شود معادل ۱ الف و۹۰ صاد و۳۰۰ شین و۱۰۰۰ غین پس چنانچه مداخل

۲۵۷ ۱۳ ۶ باشد استنطاق ما می شود

ز ن ر ج ی و

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد بی میزان خدای بلند بار را که خالق و عالم به تمام اشیاء است . خدای را که پیغام آور رحمتش حضرت محمد(ص) را برای هدایت بشر فرستاد. و علی (ع) را جانشین او و امیرمومنان قرار داد.

در مورد تاریخچه علم جفر نمی توان به طور دقیق چیزی بیان کرد یا حداقل علم من انقدر نیست. اما در مورد خود علم جفر؛ علم جفر به دو شیوه کلی تقسیم می شود ۱- بخش تاثیرات که خودش شاخه های متفاوتی دارد.که مورد ارزیابی ما نیست برای ایـن بخش اسم های گوناگونی بیان شده که اکثرا به آنها جفر نمی گویند. اما در کتوب اردو به پارت ی از ایـن بخش جفر؛ شاخه اثاری می گوید. و در کتوب قدیمی عربی به جفر احمر مشهور است . (اما ایـن نکته رو بیان کنم که در بعضی روایات که در مورد جفر احمر یا ابیض حرف می شود منظور ایـن جفر که ما می دانیم نیست والله عالم) ۲- بخش سوال و جواب که ایـن قسم به شاخه اخبـار ی یا جفر ابیض معرف است که بحث ما در مورد همین شاخه است حالا در مورد ایـن قسم مطالبی رو بیان می کنیم. (از اکنون هر زمان گفتیم جفر یعنی همین قسم سوال و پاسخ)

۱-علم جفرچیست؟

به مجموع فرایـن د و کارهای که ما را از سطر پرسش به سطر جواب می رساند. علم جفر می گویند یعنی آن تغییراتی که ما بر روی حرف پرسش انجام می دهیم تا به جواب برسیم.

وقت ی حروف پرسش در مقابل ما است ما می توانیم از دوشیوه استفاد کنیم ۱- تبدیل حروف به عدد و اعداد به حروف (و دیگـر کارهای که بر روی حروف به دست آمده از اعداد انجام می شود  تا به جواب برسیم مثل قاعده ۱۵ سطری) ۲- ایـن که بر روی خود حروف پرسش کار کنیم تا به جواب برسیم که به آن زایرجه می گویند(اما بعضی از اساتید ایـن قسم را جفر نمی داند و تنها وقتی که در قاعده عدد گرفته شود. به آن جفر می گویند )

علم شریف رمل

مقدمه :
علم رمل را می توان از مشهور ترین و در عین حال ناشناخته ترین شاخه های علوم غریبه نامید. نام ایـن علم از قدیم برای عوام شناخته شده بوده است . اصطلاح «رمال» در واقع به کسی اطلاق می شده که رمل می دانسته ولی در عرف عوام مجازاً برای هر کسی که دستی در علوم غریبه یا طالع بینی داشته ؛ به کار میرفت ه است که ایـن کاربرد هنوز باقی است .
اصطلاح رمل و «اسطرلاب» را کمتر کسی است که به گوش نشنیده باشد ؛ امّا کسانی که در واقع ایـن علم و تاریخچه آن را بدانند و با کاربردهای اعجاب انگیز آن آشنا باشند ؛ کمتر یافت می شوند.

رمل چیست ؟

رمل در لغت به معنای ریگ یا شن است . علت اطلاق ایـن نام به ایـن علم به دلیل تاریخچه ای است که برای ایـن علم شریف ذکر می شود .
در بعضی کتب علم رمل را معجزه حضرت انسان (ع) می دانند و سبب فرود آمدن ایـن علم را چنین ذکر کرده اند که چون فرزندان حضرت انسان (ع) زیاد شدند و در روی زمین متتفاوت گشتند ؛ انسان خواست تا از احوال ایشان مطلع گردد و از خداوند درخواست یاری نمود. در اجابت درخواست او ؛ حضرت جبرائیل فرود آمد و نقطه رمل را که اصل و اساس ایـن علم است ؛ فرود آورد.
چون اولین بـار ایـن نقاط را از طریق فرو بردن انگشت و نشان دادن اثر آن که نقطه بود بر روی شنهای بیابان آموزش داد ؛ ایـن علم به نام رمل شناخته می شود . نظـر دیگـر ایـن است که چون علم رمل علم نقاط است و دانه های شن مثل نقطه اند ؛ ایـن علم را رمل می نامند. همین طور برای به دست آوردن جواب از رمل روشی وجود دارد که در آن از دانه های شن استفاده می کنند. همین طور نقل می شود که ایـن علم از انسان به ادریس نبی رسید و از او به حضرت دانیال منتقل گردید و از دانیال به ارمیا و از او به اشعیا و پس به لقمان حکیم و بعد به حضرت داوود منتقل گردید.
روایات زیاد مذهبی در مورد ایـن علم موجود است که از حوصله ایـن مقال خارج است امّا برای درک ارزش ایـن علم ایـن نکته را ذکر می کنیم که گروهی ایـن اعتقاد را دارند که رمل معجزه حضرت دانیال بوده است و به وسیله آن قوم گمراه خود را هدایت می کـرده است .

کاربردهای رمل

رمل از طریق به دست آوردن اشکالی ویِژه که ترکیبی از خط و نقطه می باشند و یک سلسله عملیات ریاضی که بر روی آنها انجام می گیرد ؛ ترکیبی از شانزده شکل را به دست می دهد که آن را زایچه رمل می گویند. با تفسیر ایـن زایچه می توان اطلاعات بسیار دقیق و درست با ذکر جزئیات را از مورد نیت شده به دست آورد. گوشه ای از اطلاعاتی که از طریق رمل می توان به آنها دست یافت به ایـن شرح است :

مذکر یا مؤنث بودن

اعضای بدن : یعنی اشکال رمل می توانند عضوی از اعضای بدن را مورد اشاره و بحث قرار دهند.
رنگ ها : هر شکل ؛ رنگ یا رنگ های اشیای مورد بحث را معلوم می نماید .
اشیاء : چنانچه در مورد هر نوع اسباب و وسایل باشد ؛ معین ات آن را می توان یافت.
وزن : وزن و حد و هیکل مورد بحث را می توان محاسبه نمود.
خوراک ها و مزه ها : در مورد خوراکی ها و طعام و مزه آنها می توان تفسیر کرد.
مشاغل : کار اشخاص را در شکل و مسکن مربوط به آن می توان برربسی نمود.
مکان ها : هر شکل می تواند به محل خاصی اشاره نماید که بستگی به مورد سؤال دارد.
وقت : وقت وقوع حوادث را در دور یا نزدیک می توان معلوم کرد.
همین طور از طریق علم رمل می توان به اطلاعات مربوط به حروف الفبا ؛ طالع و نجوم ؛ مدت وقت ؛ خصلت ها و ویژگیها ؛ امراض و بیماری ها ؛ ثبات یا عدم ثبات ؛ شروع و انتها هر مطلب ؛ نقاط قوت و ضعف ؛ طالب و مطلوب و اکثر اطلاعات دیگـر دست یافت.
ایـن علم را هر کسی که دارای نیت پاک و عمل پسندیده ای باشد می تواند بیاموزد و از آن بهره ببرد. همین طور می توان از کسانی که بهره ای از ایـن علم دارند استفاده کرد و از اطلاعات جذاب و شگفت انگیز آن در زندگـی منفعت کسب نمود.

جواب به یک غلط

همـان گونه که گفته شد اسم رمل و اسطرلاب با یکدیگـر برده می شود . ممکن است علت آن باشد که برای رمل ریختن و تفسیر رمل از ساعات سعد بایستی استفاده شود. برای ایـن امر یکـی از وسایلی که مورد استفاده قرار می گرفته ؛ اسطرلاب بوده است . اسطرلاب وسیله ای نجومی است که تنها برای به دست آوردن ساعات مناسب رمل در ایـن علم استفاده می شود و کاربرد دیگـر ی در رمل ندارد. پس به کار بردن لفظ رمل و اسطرلاب در بـار ه آن درست ناست

علم رمل همـان علم نقاط است که به چندین طریق اعمال می شود .بعضی ها رمل را با اسطر لاب می آورند که ایـن کاملا غلط است چون اسطر لاب یک وسیلهء حد گیری برای ارتفاع و طول و عمق است وبیشتر برای ستارگان بکار می رود.اما رمل علم نقطه است اما ضروری به ذکر است که برای تمام علوم ماوراءالطبیعه دانستن نجوم چنانچه ضروری نباشد با ارزش و ضروری است .

مشهور است که علم رمل معجزهء ۸ پیغمبر بوده مثل حضرت شیث علیه الدرود و…که ایـن کذب محض است همـان طوری که طلسمات سلیمانی و … کذب محض است . چون معجزهءپیامبر آموختنی نیست که در توحید و عرفان بعدا مفصلا آن را شرح میدهیم.اصل رمل عبـار ت است از صفحه چوبی لبه داری که در داخل آن خاک رمل یا ماسه میریزند پس آن را مر طوب کـرده و با قلم برنجی که توسط تنها انگشت شصت و سبابه گرفته شده ۱۶ سطر بی هدف نقطه بر روی رمل میکشند.بعد از ایـن هر دو نقطه را جدا می کنند چنانچه در انتها هر سطر ۲ تا نقطه ماند آن را یک خط وچنانچه یک نقطه ماند آن را یک نقطه به حساب می آورند.

هر شکل رمل از ۴ سطر بوجود می آید بعد از ۱۶ سطر .۴ شکل بو جود می آید.ما برای نمونه یک شکل رمل را که از ۴ سطر بو جود می آ ید را رسم میکنیم تا شما یاد بگیرید.
پس چون سطر اول فرد است شکل(.)می شود . . . . . . . . . . . . . سطر اول ۱۳ نقطه
چون۱۴زوج است شکل حاصل(-)است . . . . . . . . . . . . . . سطر دوم ۱۴ نقطه
چون ۱۰ زوج است شکل حاصل(-)است . . . . . . . . . . سطر سوم۱۰ نقطه
چون ۱۲ زوج است شکل حاصل(-)است . . . . . . . . . . . .سطر چهارم ۱۲نقطه
پس ۳ نقطه با یک خط ماحصل ۴ سطر از ۱۶ سطر شد که چنین می شود .
——-
——-
——-
که اسم ایـن شکل لحیان است

رمل

به فالگیری با ریگ رَمل یا رَمّالی می گویند
نظـر ناباورمندان به رمل
به باور ایشان رمل؛ رَمّالی یا آینده نگری با ریگ یکـی از دانش‌نماها است که اشخاص بسیاری آن را جزئی از خرافات می‌شمرند.

نکاتی در باب رمالی
رمال همـان همال اسکه در حمل بـار به همه کمک می نماید

نظـر باورمندان به رمل
به باور ایشان از کتب و رسـال ات قدیمی مثل دو چوب و یک سنگ ایـن طور بر می آید که:

رمل علمی است درست و از معجزات چند پیامبر از آن جمله دانیال نبی است که مبنای ان علم نقطه است و وسائل آن مهره های رمالی است اما با ریختن نقطه و ریگ همین استخراجات انجام می شود .

در کتاب لغتنامه دهخدا برای رمل منبعی ذکر شده که در ایـن جا می آوریم و آن کتاب نفائس الفنون فی عرایس العیون نوشته علامه آملی در جلد سوم است . اصولا در هرشکل چهار نوع اهمیت داریم که به عنوان چهار عنصر طبیعت یعنی عنصر خاکی ؛ عنصر آبی ؛ عنصر هوا و سرانجام عنصر آتش در نظـر گرفته می شود .

مناسب است که بدانید تعریف عناصر در علوم غریبه غیر از عناصر در شیمی است . در شیمی عنصر به ماده ای گفته می شود که تنها داری یک نوع اتم ویِژه باشد ولی در ایـن جا چهار عنصر یعنی عناصر تشکیل دهنده عالم از نظـر ایشان(اهالی معتقد به علوم غریبه)که همـان خاک و آب و هوا و آتش است ; که اما برای هر یک از ایـن عناصر تفسیر غیر از تفاسیر شناخته شده در علومی مثل فیزیک علم هیئت و غیره قائلند.مثلاً برای خاک تفسیری غیر از خاکی که ما میشناسیم قائلند.

اهمیت اول را لحیان یا همـان آتش نامند .به همین منوال سه اهمیت دیگـر را آبی خاکی و هوایی

از جمله علوم شریفه ای که خداوند منان آن را از دسترس عموم بر حذر داشته و آن را اختصاص به انبیاء و اولیاخود قرار داده و بعد به معدودی از اشخاص به عنوان مشت نمونه خروار اعطا فرموده است علم درست و عزیز رمل است و چنانچه مالک نفحات از ابن عباس نقل کرده ایـن علم از جمله معجزات هفت تن از انبیاء عظام به ایـن شرح :

انسان ؛ شیث ؛ ادریس ؛ لقمان ؛ شعیا ؛ ارمیا و دانیال (ع) بو ده است .
ایـن روایت منسوب به حضرت امیر مومنان علی (ع) است که فرمودند :
((الم تر ان الله جل ثنائه افاض علی ادریس علما ترملا و الهمه علم النقاط بفضله و اوحی الیه کلما کان مشکلا ))

و از نظـر فقهاء عظلام از جمله علوم صحیحه شمرده می شود و ضروری است به عنوان شاهد بر ایـن مدعی کلام مرحوم خلد آشیان خاتم المجتهدین استاد الاساتید حاج شیخ مرتضی الانصاری عطالله مه فرمودند :
(( اما بعض العلوم الصحیحه مکالرمل و الجفر الخ ))

در ایـن جا به بیان ایـن علم به طرز آسان و روان با استفاده از رسـال ه (( کفایه الرمل )) از سید محمد جواد ذهنی تهرانی می پردازیم .

به گفته ایشان : و حقیر بعد از فراگرفتن ایـن علم از استاد ایـن فن بحسب التزام شرعی که نزد استاد به عهده گرفتم تدریس ایـن علم را ترک نمودم فلذا تا حال هرچه طالبین مراجعه نمودند قبول ننمودم ولی بعدا بخاطر فاتر چنین آمد که رسـال ه مختصری نگاشته که در صورت مراجعه اشخاص صالح از باب زکوه العلم تعلیمه به آنها تقدیم کنم .

اوقات رمل :
بر حسب قاعده برای هر چیز ساعتو وقت ی معین کرده اند و استادان ایـن فن برای استخراج مطلوب از طریق رمل ساعات و اوقاتی را معین کـرده اند که ما به طور اجمال به آنها اشاره می کنیم :

به تجربه ثابت شدعه است که در زمان ابر و وزش باد و طوفان و حصول آیات سماوی حال ساءل ( فرد پرسش کننده ) درست معلوم نمی گردد و معمولا در ایـن حالات اشکال در رمل منقلب می باشند که ایـن خود علامت عدم انتاج است .

همین طور زمان حلول قمر در برج عقرب را نحس دانسته اند و از ایام روزهای :
۳ ؛ ۵ ؛ ۷ ؛ ۸ ؛ ۱۶ ؛ ۲۱ ؛ ۲۲ ؛ ۲۳ ؛ ۲۹ را منحوس
و روزهای : ۱ ؛ ۲ ؛ ۶ ؛ ۹ ؛ ۱۲ ؛ ۱۳ ؛ ۱۹ ؛ ۲۰ ؛ ۲۵ ؛ ۲۶ ؛ ۲۷ ؛ ۳۰ را نیک
و روزهای : ۴ ؛ ۱۰ ؛ ۱۱ ؛ ۱۴ ؛ ۱۵ ؛ ۱۷ ؛ ۱۸ ؛ ۲۴ ؛ ۲۸ را میانه گفته اند .
و برترین ساعت زمان بین الطلوعین است .

تذکر :
سزاوار است در موقع عمل با طهارت و دوزانو و روبرو به قبله نشینند و در محل عمل فرد جنب و حائض نبوده و حتی الامکان محل ازارجاس و اقذار پاک باشد و در موقع عمل با کسی سخن نگویند و از اعمال آن برای استفادات دنیوی اجتناب کرده کما ایـن که از کثرت اشتغال به آن حذر نمایـن د که مورث درویشی و فقر است و استادان ایـن فن گفته اند :
مراعات آداب و سنن اثر بسزایی دارد و از جمله آنها دعا قبل از ریختن قرعه یا چیدن نقاطاست
———————————————————————————————————-
رمل و حضرت دانیال نبی
همـان طور که بیان شد علم رمل از معجزات حضرت دانیال پیغمبر است ؛ ایشان در وقت پیغمبری خود مدتی خلق را به حق دعوت می کرد ؛ هیچکس به او نمی گروید و توجهی به سخنان او نداشت .

حضرت از آن شهر بیرون رفته و به شهری دیگـر که او را نمی شناختند رفت ؛ مکانی برای خود برگزید و تخته ای محیا تهیه ؛ ریگ سرخ بر آن ریخت و خطی چند بر آنجا کشید و از احوال قدیم و آینده خبر می داد .

آوازه ی او به پادشاه آن اقلیم رسید و او را به بودن فراخواند ؛ برای امتحان چند چیز از او پرسید ؛ چنانچه واقع بود خبر داد ؛ پادشاه از وی درخواست کرد تا ملازم او شود ؛ حضرت چهار نفر از ملاوقت شاه را استادی نمود تا در ایـن فن ماهر شدند .

روزی دانیال به ایشان گفت رمل بزنید و بنگرید در ایـن عصر پیغمبری وجود دارد یا نه ؟
ایشان رمل زدند و گفتند هست ….
حضرت گفت اکنون حلیه او را بنویسید تا معین شود او کیست .
ایشان صورت و شکل او بنوشتند و چون نگریستند همه صفت او ( حضرت دانیال ) بود .
گفتند پیغمبر توئی پس همه به او گرویدند .

از رمل و اسطرلاب تا دعا نویسی و طلسم…!

شفاف-سحررستمی: «سفری در راه است که چنانچه بروی پولدار می‌شوی»؛ «تا انتها امسـال ازدواج و پیوند زناشویی می‌کنی»؛ «سایه زن میانسـال ی روی زندگـی توست»؛ «نیتی که کردی؛ خوب آمده و موفق خواهی شد» و… ایـن ‌ها عبارات ی است که اکثرا در یک اتاق نیمه تاریک که بعضی وقتها با وسائل آنتیک و عجیب تزئین شده رد و بدل می‌شود. زن یا مرد فالگیر؛ با گردنبندهای پر از مهره و یا چهره‌ای که کوشش می‌کند کمی عجیب به نظـر برسد را که به اتاق اضافه کنی؛ همه چیز تکمیل است که با چشمان باز به دهان فالگیر خیره شوی و بعضی وقتها هم قلم به دست بگیری تا آینده‌ات را که از زبان فالگیر می‌شنوی ثبت کنی؛ مبادا که فراموش شود!
حال همه ایـن ‌ها وقت ی رنگ و بوی مذهبی به خود می‌گیرد؛ فراگیر‌تر و قابل پذیرش‌تر می‌شود. دعا نویسی؛ طلسم و جادو؛ باز کردن سر کتاب؛ استفاده از رمل و اسطرلاب؛ رابطه با اجنه و حتی بعضی وقتها استفاده از کتاب مقدس قرآن کریم؛ زمینه را برای سوء استفاده از اشخاص آسان لوح فراهم کـرده است .
بی تردید؛ دعاکردن از ارزش‌های جامعه ایرانی است و همین امر سبب شده است که بساط رمالی و دعانویسی همواره داغ داغ باشد فارغ از ایـن که به ایـن نکته دقت شود؛ برای رابطه با خداوند و دعا به درگاهش و در ‌‌نهایت اجابت دعا؛ نیاز به هیچ واسطه‌ای نیست.
نگاهی به دادسرا‌ها و اخبـار منتشر شده دربـار ه دستگیری رمال‌ها و دعا نویس‌ها نشان می‌دهد؛ بسیارى از ایـن اشخاص شیادانى می باشند که از عقاید مردم سوء استفاده مى‏کنند و پس بایستی در برخورد با آنان هشیار بود.
اکثر ایـن گونه افراد؛ با تجربه‌ای که در قیافه‌شناسی دارند؛ اکثر حالات مشترک را مطرح می‌کنند و در نتیجه تصور مخاطب ایـن می‌شود که آن‌ها خبر دقیق از اوضاع ایشان دارند در حالی که تشخیص ایـن گونه امور از چهره اشخاص بستگی به تجربه دارد و همیشگی نیست.
حتی در بعضی مسائل دیده شده است که ایـن اشخاص سود جو با پخش یک نوار ضبط شده از صدا‌های عجیب و غریب و نامفهوم؛ بدون آنکه دستگاه پخش صدایی در اتاق دیده شود؛ مدعی می‌شوند که با اجنه در ارتباط می باشند .
بعد از آنکه صدا‌های وهم‌آور از ضبط صوت بخش شد؛ ایـن اشخاص با پاسخ‌هایی به‌‌ همـان سیاق؛ ایـن گونه وانمود می‌کنند که با اجنه در رابطه می باشند و برای ادامه کار پول زیادتری درخواست می‌کنند و چنانچه عملیاتی که انجام می‌دهند رضایت مراجعه کننده را جلب نکند با ترساندن وی ماجرا را به نفع خود ختم می‌کنند!
گاهی دیده شده مهرهایی به عنوان طلسم و جادو به مراجعه کننده داده می‌شود یا گردهایی که بایستی در آب کسی بریزد تا محبتش جلب شود! که در اکثر مسائل حتی کار به مسمومیت و بیماری کشیده شده است .
آنچه مسلم است؛ ناامیدی انسان از رسیدن به آنچه خواست و آرزوی دیرینه یا نه همین امروزش است؛ بعضی اوقات او را وادار می‌کند تا به خرافه رو آورد و از نیروهایی نامعلوم بخواهد برایش دست به دعا شوند؛ غافل از ایـن که براى دعا به درگاه خداوند نیازى به واسطه و دعانویس نیست؛ بلکه هر کس مى‏تواند براى رفع مسائل خود به درگاه او عرض حاجت نمایـد و از اعمال نیک براى تقرب به درگاه خداوند بهره ببرد؛ مگر آنکه به اشخاص وارسته و اهل دل دسترسى باشد که به طور یقین دعاى آنان و نفوذ کلام آنان تأثیر ویژه‏اى دارد.
نگاهی به سیره و سنت پیامبر (ص) و ائمه اطهار نشان می‌دهد؛ رجوع به دعانویس‌ها در سنت و سیره پیامبر (ص) و امامان (ع) نبوده است و بزرگان دین هیچطور توصیه ‌ای در ایـن بـار ه ندارند؛ لذا برترین روش‌‌ همـان تعقل و تدبیر شخصی و مشورت با خردمندان؛ توکل بر خدا؛ پرداخت صدقه و خواندن دعاهای معتبر است و نه کمک گرفتن از شیادان رمال و مدعیان دروغی رابطه با اجنه.

نظـر مراجع تقلید دربـار ه مراجعه به دعا نویس چیست؟
مراجع عظام در استفتائاتی که از آنان شده است فتوای خود را دربـار ه مسائل ی چون رمالی؛ دعا نویسی؛ جن گیری و سحر و جادو بیان کـرده ‌اند. خبر گزاری ایسنا در ایـن بـار ه سوال ‌هایی را از مراجع پرسیده است که متن سوال ‌ها و جواب مراجع تقلید به ایـن شرح است:

-آیا دعانویسی؛ فال گیری و جن گیری مورد تایید ادرود است؟

-گرفتن پول یا هدیه در قبال نوشتن دعا چه حکمی دارد؟

-نظـر حضرتعالی دربـار ه اقدام کسانی که بدون داشتن اطلاعات ضروری دینی از طریق نوشتن دعا امرار معاش و کلاهبرداری می‌کنند؛ چیست؟

-دادن پول به ایـن اشخاص چه حکمی دارد؟

جواب آیت ا… ناصر مکارم شیرازی:

«نوشتن دعاهایی که از حضرات معصومین (علیهم السلام) رسیده و در کتب معتبر موجود است؛ اشکالی ندارد. ولی دعانویسی حرفه‌ای؛ که شغل اشخاص سودجو است؛ درست نیست و غالب کتاب‌هایی که به آن استناد می‌کنند؛ اعتبـار ی ندارد. ایـن امر چنانچه چه ممکن است ولی شرعا جایز نیست و اکثر مدعیان آن کسانی دروغگو یا خطاکارند و فال گیری از خرافات است و گرفتن پول برای گرفتن فال جایز نیست.»

آیت ا… مکارم شیرازی؛ در جواب به استفتایی دیگـر در ایـن بـار ه اعلام کردند: «کسانی که به ادعای خود غیبگو بوده و رازهای پنهانی مردم را فاش می‌سازند از آیین ادرود دور می‌باشند.
اما اشخاص غیبگو و کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند گناهکار محسوب می‌شوند. هرگونه غیبگویی و خبر از آینده دادن در وقت غیبت معصوم حرام است . »

جواب آیت ا… صافی گلپایگانی:

«نوشتن دعاهایی که با دلیل معتبر از ائمه معصومین علیهم الدرود نقل شده و اجرت گرفتن در مقابل آن؛ اشکال ندارد ولی مراجعه به فالگیر‌ها یا دعانویسانی که به صورت‌های مختلفه از منابعی که اعتبـار شرعی ندارد نقل می‌کنند یا می‌نویسند جایز نیست و پول گرفتن ایـن گونه اکل مال به باطل و حرام است . وا… العالم».

جوا آیت ا… علوی گرگانی:
«دعانویسی از نظـر شرعی اشکال ندارد ولی فال گیری و جن گیری مورد تایید نیست ولی دعانویسی که فعلا در مملکت ما رونق دارد و بیشتر اشخاص کلاهبردار به ایـن امر مشغول می باشند جایز نیست چون اکثر آن‌ها معلومات ضروری در ایـن امر ندارند و گرفتن چنین پول‌هایی خالی از شبهه نیست و ما نبایستی خودمان را در معرض سوء استفاده ایـن گونه اشخاص قرار دهیم».

جواب آیت ا… سیستانی:
«مراجعه به دعانویس اشکال ندارد ولی سحر و جادو جایز نیست؛ سحر و جادو از محرمات و معاصی کبیره است و جایز نیست».
همین طور دربـار ه ایـن پرسش که «کف و یا فال فنجان بین؛ پیشگویی‌هایی می‌کند و می‌گوید که برای فرد در حال و آینده چه پیش خواهد آمد؟ آیا چنین کاری جایز است به ویِژه چنانچه مالک فنجان به آنچه گفته می‌شود ترتیب اثر بدهد؟» جواب داده شده است: «چنان پیشگویی‌هایی اعتبـار ندارد و او نبایستی به طور جزم و یقین؛ سخنی بگوید چنان که دیگـر ان در مسائل ی که وجود حجت شرعی و عقلی ضروری است؛ نبایستی بر آن پیشگویی‌ها؛ اثر بـار کنند.»

About 23,200 results (0.44 seconds)

آموزشهای رمل و جفر در استخراج دفینه ها ,در این پست دانلود رایگان کتاب … پری فرشته راهکارهای عملی برای رمزگشایی و کشف مکان ها و شکستن طلسمات دفینه ها و گنج ها …

در این سایت کتابهای مختلفی برای رمزیابی و رمزگشایی کردن انواع طلسمات تله … آمدید تیم تخصصی گنج فایلکار امروز برای شما کتاب اسرار علم رمل شاخه علوم غریبه را آماده کرده است. … شاخه:علوم غریبه ۱- دعوت برهتیه ۲- دعوت تیجان ۳- دعوت کشف.

کشف اشیای زیرخاکی و عتیقه زرین انواع سفالینه،ابزارآلات جنگی

antique-book-treasure.ir/tag/کشف-و-پیدا-کردن-انواع-سفالینه-های-باستا/feed/
… دفینه طلسم و تله و مقبره و قبر و گوردخمه و علوم غریبه و دعانویسی جفر و رمل میباشد . … در این پست از سایت antique-book-treasure.ir کشف اشیای زیرخاکی و عتیقه زرین …. شبکه‌ما – دانلود فیلم – فیلم رمزگشایی علائم دفینه و گنج در مقبره های مهم.

دانلود کتاب مفتاح طلاسم کنوز کشف گنج و دفینه با علوم خفیه,شکستن …

antique-book-treasure.ir › دانلود رایگان کتابهای آموزشی PDF

Nov 20, 2016 – کتاب دوم : آموزشهای رمل و جفر در استخراج دفینه ها ,احکام نجومی دفینه …. ها و راهکارهای عملی برای رمزگشایی و کشف مکان ها و شکستن طلسمات دفینه ها و …

دانلود دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، منبع گنج یابی و آشنایی با دفینه …. کشف حجاب توسط خود جن که در این حالت خود جن خودش رو به شما نشون میده … علوم و فنونی مثل طالع‌بینی، جفر (عددشناسی) و رمل در رابطه با علوم شکل گرفتند و استفاده می‌شوند.

… و راهکارهای عملی برای رمزگشایی و کشف مکان ها و شکستن طلسمات دفینه ها و گنج ها,آموزشهای رمل و جفر در استخراج دفینه ها ,احکام نجومی دفینه نهادن و دفینه بیرون اوردن …

… ﺷـﯿﻮﻩﻫـﺎی ﻋﻤـﻠﯽ ﺑـﺮﺍﯼ ﺭﻣـﺰﮔﺸـﺎﯾﯽﮐﺸـﻒ ﻣـﮑﺎﻥ ﻫـﺎ ﻭ ﺷـﮑﺴـﺘﻦ ﻃﻠﺴـﻤﺎﺕ ﺩﻓﯿـﻨـﻪ ﻫـﺎ ﻭ ﮔﻨـﺞ ﻫـﺎ و ﺁﻣـﻮﺯﺷﻬـﺎﯼ ﺭﻣـﻞ ﻭ ﺟـﻔـﺮ ﺩﺭ ﺍﺳﺘـﺨـﺮﺍﺝ ﺩﻓـﯿﻨـﻪ ﻫـﺎ ,ﺍﺣـﮑﺎﻡ ﻧـﻬـﺎﺩﻥ ﻭ ﺩﻓـﯿﻨـﻪ ﺑﯿـﺮﻭﻥ آﻭﺭﺩﻥ , ﺭﻭﺷـﻬـﺎﯼ ﺟـﺎﻣـﻊ ﻭ ﮐـﺎﻣـل …

PostCategory – ایران سرزمین گنج ها, رموز و اسرار کهن – loxblog.Com

www.kanz786.loxblog.com/tag/…/cat-%3C-PostCategoryId-%3E.as…

… لیمیا , هیمیا , ریمیا ) , کتاب علم حروفات, علم اعداد, علم رمل , جفر, تسخیرات و طلسمات, … کتاب اسرار نسخه ها ( رمزگشای کامل و جامع علایم, نشانه ها, قبور , تپه ها؛ تله ها و طلسمات و. … کتاب مفتاح طلاسم کنوز ( رمزگشای تله های و طلسمات گنجینه ها) … متفرقه دفینه ها چگونه رصد شکسته و رمزگشایی می شود طرق غیر شرعی کشف دفینه راه …

Aug 14, 2013 – … مصریان و هندیان برای رمزگشایی پیامهای رازآمیز در نوشته‌هایشان کوشیده‌اند. ….. بر این اساس، گروهی از متصوفان و نیز اهل رمل و تلبیس که روحانیت …

دانلود کتاب رمل رموز رایگان | عجیب و غریبه|دفینه وگنج

olumgaribe.ir/دانلود-کتاب-رمل-رموز-رایگان/

Searches related to کشف و رمزگشایی رمل

دانلود رایگان کتاب صمور هندی کنزوالذهب

دانلودرایگان کتاب صمورهندی

نمونه نسخه گنج

شکستن طلسم جابجایی گنج

Page 3 of about 23,200 results (0.37 seconds)
Page 2 of about 23,200 results (0.34 seconds)
Page 4 of about 23,200 results (0.38 seconds)
 در این پست از سایت خودمونی شما عزیزان را با کشف اسرار و نشانه های رمل و رمزگشایی اسرار و نشانه های رمل بیشتر آشنا کردیم و یک کلیپ و تعدادی عکس برای شما عزیزان به نمایش گذاشتیم امیدواریم که از پست ما نهایت استفاده را برده باشید .
به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*